Pages

0

Kiriman 2012

Hmm..baru la dapat spend masa merepek di alam maya ni..
Jadual yang sangat padat ?
Mungkin jugak..padat dengan melayan kerenah anak-anak

Awal tahun saya...sangat meriah..anak- anak saya makin petah bercakap (serta merepek)
Kerja saya..setakat ini semuanya berjalan lancar...
Keluarga saya..alhamdulillah masih normal..
Kesihatan saya..alhamdulillah..juga normal...

Alhamdulillah...

Teringin juga berkongsi beberapa perkara dengan rakan-rakan..
Tapi sekarang ni sedang berada dalam kenderaan yang bergerak..
Yang boleh menyebabkan saya muntah tak ingat( saya ni mabuk kereta..)

Jadi selepas kenderaan ini berhenti bergerak saya sambung perkongsian saya ..

Oh ya..tunggu perubahan dan penambahbaikan yang bakal saya lakukan dalam masa yang terkat ini kepada blog saya...

0 comment:

Back to Top