Pages

0

Boipren lama??????

Di parkir kereta di suatu pasar raya....

Isteri: pernah bayangkan tak tetiba tengah soping terserempak dengan kekasih hati yang dlu?
Suami: .....
Isteri : camner agaknye ekk?
Suami : pernah gak terpikir..tapi dah nak jumpe.. Nak buek camno ?
Isteri: ........,

Kalau la korang terjumper boyfriend lama atau girlfriend lama korang aderkah korang bakal terkejut..atau menyorok belakang troli pasaraya... Atau di elakang bini @laki anda...atau mungkin buat tak tau??

Kalau saya... Saya menyorok belakang suami saya atau menyorok dalam fitting room..ahahahahah

Such a coward... Dont I?

P/s kepada En. Tokane : terima kasih sebab ambik saya jadi suri hidup awak... Sesungguhnya saya sangat bahagia
Walaupun awak suke buat saya bengang bile awak drive..muahz!

0 comment:

Back to Top