Pages

3

Cicak..ooo..Cicak

Lokasi : Dapur rumah Tomei Tokane
Situasi : Hujan renyai-renyai di luar

Bboo : Umi nak shushu
Tomei : Okei ..gi amik botoi...

Terkedek-kedek pegi ambil botol

Bboo: Nah..
Tomei : Kakak janji ye..this one is last one..you have to go to bed after this
Bboo: Okey.
Tomei: (macam paham je aku cakap ape budak kecik ni...eheh..)

Tap..tap..tap
Bboo: Bunyik ape tu? (dengan muke cuak..)
Tomei: Hujan.. Hujan jatuh atas atap...tu bunyik macam tu.(sambil masukkan susu dalam botol)
Bboo : Okei.. wau sedapnye shushu.. erm.. (dengan muka macam iklan susu fernleaf..)
Tomei : (Pandai ubah topik ye budak ni...)

Cak..cak..cak

Bboo: UUUuuu.. mi.. ciiiicakkk..(dengan suara manja je..)
Tomei: Mana..mana..(aku pulak cuak)
Bboo: Besaaaaaaaaaa.. tu...tuuu
Tomei : Ish..tu kan kat luar tu (nasib baik...)
Bboo: Amik cicak umi... amik la cicak umi ni... cicak.. oo cicak..amik la umi ni
Tomei: Bertuah punya budak....!

Ni anak sapa ni...???!!!!

p/s: Encik Tokane, jangan takut-takutkan anak..sebab nanti die takutkan ayang plak...uhuhuhu

3 comment:

Sellynna said...

hahah.. kalu saya..

mau tebalik botol susu tu saya campak sebab nak lari dulu... hahah

rasanya kalu cicak nampak saya.. saya yg lari dulu sblum cicak..

tomei said...

ahahah...sellyna..hampir-hampir berlaku sedemikian...kekekeke...seb baik dalam kawalan lagi..

Sweet And Simple said...

hahaha...lucu la...

Back to Top